Saturday, February 14, 2009

Putrajaya

31st January 2009, Diriku menjelajah ke Putrajaya sekeluarga bersama keluarga abang aku. Dengan niat untuk amik shots of the century. Ya rite!, pegang SLR pun mengigil-gigil, nak berangan plaks. So disebabkan dah lambat sangat sampai Putrajaya, so hanya sembahyang kat petrol station pertronas ntah kat area mana ntah?.
Pastu terus pergi taman boneka dan dinner kat sana. So apalagi tunggu makan pun dah lama, so hanya bole ambik gambar tasik je kat sana.

Pas makan, ntah kenapa abang dan yang lain nak balik. Tapi kitorang bertiga nak pergi jalan2 dulu. Macam biasa for the first 15 - 30 mins, bin ku sihat dan segar waalfiat. Tu pun bernasib baik dia jumpa cousin dia (Mawar) kat bangunan Istana Kehakiman. Apa ke bendanya lepak kat depan court!. So aku hanya ambik berulangkali bangunan yang sama. pastu 30 min berlalu dan start je jejak kaki kat dalam kereta balik, dia pun tinton!. Aku pun layanlah SLR sorang2...

Pastu aku test power la skit, ambik gambar kereta dengan nampak line je dan dll. Boring la asyik cakap je, tgk la apa aku dah ambik...(which is semua tak cantek!) Damn...





3 comments:

  1. Cayang, mana ada taman boneka..taman botani ada laa..hehe..oo cakap saya tinton yerr...dah kul 12 lbh..mana x ngantuk nye..

    ReplyDelete
  2. Hehehe...ooo taman boneka..power babe balas kul 1:42 am!...tak tinton lagi...

    ReplyDelete
  3. hohoho..laki bini mcm jumpa sekali sebulan jah..mende weh demo 2 oram nih?cemana mau bikin anak ini macam?

    ReplyDelete